ZADNJE NOVOSTI

Pratite najnovije novosti i događanja.

  • Upute za trening od kuće za plivačku školu 30.3.-5.4.2020.

    Prvo,

    Zagrijavanje 10 min. Krenemo polako tako da vrtimo glavu, ramena, ruke, trup, koljena u jednu pa u drugu stranu, zagrijemo i zglobove šake, i stopala. Bilo bi dobro i preskakati uže(vijaču) nekoliko minuta tko ima mogućnosti ili obične poskoke, sa rukama u streamlinu, "jumping jacks" uglavnom vježbe da se dobro zagrijemo. Jedan primjer uobičajenog zagrijavanja imamo na :https://www.youtube.com/watch?v=0USGeszMumM

     

    Onda idu glavne vježbe:

     

           1. VJEŽBE RAVNOTEŽE:  napravimo održavanje ravnoteže na jednoj nozi po 15 sekundi  zadržimo položaj (druga noga istegnuta nazad, a ruke naprijed) pa onda na drugoj, i tako 5 krugova sa pauzom 30-tak sekundi između.

     

    1. SNAGA NOGU: ovdje imamo 3 vježbe. Tempo izvođenja je srednji! Napravimo dva kruga, onda slijedi pauza od 1 minute.

    Prva vježba je "marširanje" u mjestu sa visokim podizanjem koljena uz rad rukama. Radimo 20 pokreta.

    Druga vježba su polučučnjevi na jednoj nozi. Radimo 5 na svakoj nozi.

    Treća vježba je zamahivanje koljenom prema laktu iste ruke. Bitna je koordinacija ruku i nogu.

     

    1. SKLEKOVI: djevojčice mogu raditi ženske sklekove (na koljenima) dječaci muške. Svi moramo paziti na ravnu poziciju tijela! Ovaj zadatak radimo kao piramidu, to ide ovako :

    Napravimo 2 serije po 5 ponavljanja, 2 serije po 7 ponavljanja 2 serije po 9 ponavljanja, pa  opet 2x7 i 2x4. Sklekove izvodimo laganim i kontroliranim tempom.

     

    1. TRBUŠNJACI : vrlo jednostavno, treba samo pratit sličice . Broj ponavljanja je napisan ispod slike. Imamo ukupno 7 vježbi. Između svake vježbe napravimo pauzu.

    Pokušat ćemo napravit najmanje 3 kruga sve vježbe, a tko može neka napravi 5 krugova.

     

    Na kraju radimo istezanje i relaksaciju. Istezanje možemo raditi i sa gumenim trakama (ramena, stopala). A možemo raditi bez ičega. Radimo na podu, sjedeći, ležeći, a i stojeći.

    Prehrana mora biti uravnotežena sa naglaskom na doručak i voće. Slatkiši moraju se jesti umjereno. Uz trening i nakon imamo obavezan unos tekućine. Spavanje i buđenje kao za vrijeme škole ako je moguće naravno. Trening se radi u slobodno vrijeme.

    Djeca trebaju raditi pravilno i prvo savladati pravilno izvođenje ovih vježbi. Mislim da je  većina grupa te vježbe i radila na suhim treninzima pa samo da se malo prisjete. Roditelji su ovdje da malo pripomognu ,a možete zajedno i vježbat.

     

    #ostanidoma

    #vježbamosvakidan

     

    Pogledajte slike za odrađivanje treninga, molim roditelje da pomognu najmlađim plivačima(smiju se i pridružiti) :)

    Napisano Srijeda, 01 Travanj 2020 16:31
  • Smjernice sportašima za očuvanje mentalnog zdravlja tijekom trajanja epidemije COVID-19
     

    Hrvatska psihološka komora – Stručni razred za psihologiju sporta i tjelesnog vježbanja objavila je Smjernice sportašima za očuvanje mentalnog zdravlja za vrijeme provođenja sigurnosnih mjera tijekom trajanja epidemije (pandemije) COVID-19. Tekst donosimo u cijelosti.

    Smjernice sportašima za očuvanje mentalnog zdravlja tijekom epidemije COVID-19 nalaze se u prilogu

    Napisano Srijeda, 01 Travanj 2020 10:12

NOVOSTI

OSVRTI

 

  • HPS - Lista uspješnosti klubova u 2019. godini

    Svake kalendarske godine Hrvatski plivački savez prati cjelokupan rad plivačkih klubova i prema posebnim kriterijima vodi rang listu uspješnosti klubova.

    Rang lista se vodi posebno u muškoj i posebno u ženskoj konkurenciji, a vrednuju se nastupi na državnim prvenstvima, broj registriranih članova, nastupi u reprezentaciji, organizacija službenih plivačkih natjecanja.

    PK Osijek Žito u muškoj konkurenciji zauzima 13. mjesto, a u ženskoj konkurenciji 15. mjesto prema listi uspješnosti klubova Hrvatske u 2019. godinu.

    Bravo!

     

    U prilogu se nalazi lista uspješnosti klubova u 2019. godini

    Napisano Petak, 13 Ožujak 2020 08:00
  • Ekipno prvenstvo Hrvatske, Split 7.-8.3.2020. (50 m)

    Najveće klupsko natjecanje ujedno i najzanimljivije održano je ovog vikenda u Splitu na plivalištu Poljud u 50-metarskom bazenu. Održalo se nadmetanje 16 muških i isto toliko ženskih ekipa,  a u dvije skupine po 8 ekipa, odnosno A i B prvenstvo. Na EPH smo nastupili sa 7 plivača i  8 plivačica.  Muška ekipa je izborila 6. mjesto u B prvenstvu, dok su djevojke zauzele 8. mjesto u A prvenstvu. 

    U A ekipnom prvenstvu u obje konkurencije pobjedu su odnijeli plivači i plivačice zagrebačkog kluba "Mladost". Pratili su ih također zagrebački klubovi "Dubrava" osvojenim 2.mjestom u muškoj i  3.mjestom u ženskoj konkurenciji, dok je kod muških 3.mjesto osvojila ekipa "ZPK-a" i 2.mjesto u ženskoj konkurenciji.

    Naš ženska ekipa je u najjačoj konkurenciji nastupila sa vrlo mladom ekipom, čak njih 4 su ml.juniorke (2006),  čime smo pružili priliku našim mladim djevojkama da nastupe uz bok najboljima u Hrvatskoj što će im biti veliko iskustvo za daljnji napredak.

    Muška ekipa se hrabro borila te su zauzeli 6.mjesto u B prvenstvu.

    Najistaknutiji plivači su bili Antonio Antunović sa novim klupskim seniorskim rekordom na 1500m i Marko Filipović koji je osvojio najviše bodova pojedinačno i u štafetama, a od  plivačica Klara Božičević. Isplivanih limita za PH je ukupno 21, od toga 15 A limita i 6 B limita. A limite za pojedinačno Prvenstvo Hrvatske su otplivali Klara Božičević, Sven Radić, Antonio Antunović, Marko Filipović, Filip Ovničević i Lucas Peterko.

     

    Čestitke!

    Napisano Ponedjeljak, 09 Ožujak 2020 13:03

Više

VIZIJA

biti dijelom života ljudi koji ih čini sretnijima, snažnijima duhom i tijelom, a na način da se ustrajnošću i trudom može sve postići. 

MISIJA

konstantno nastojati poboljšati kvalitetu rada te na taj način stvarati okruženje koje je magnet za sportske izazove i životne izazove.

NAŠE VRIJEDNOSTI

njegujemo odnose na svim nivoima te ih nastojimo prenositi na sve generacije. Dakako da nam je primarni cilj poboljšati sportski rezultat ali obavezno uz razvoj  ljudskih vrijednosti sportaša.

O NAMA

Saznajte nešto ukratko o nama ili pročitajte o povijesti našeg kluba.

Ukratko o nama

Stvorimo zajedno rezultate!

Izgradnjom Gradskih bazena 1999. godine Željko Lončar pokreće nastavak djelovanja plivačkog sporta u Osijeku osnivanjem plivačkog kluba Osijek čiji je prvi predsjednik i trener. Od samog početka u rad kluba se uključuju bivši plivači Omladinca, pa (uz aktivno treniranje i natjecanje), Saša Tompa preuzima poslove tajnika kluba, a Mihael Močković posao trenera u čemu mu pomaže i Rahela Janson. Glavni trener kuba 2002. postaje Ivan Szabo i na toj dužnosti je do 2008. kada uprava kluba dužnost prvog trenera ponovo dodjeljuje Mihaelu Močkoviću.

Više o povijesti

Plivanje u Osijeku

GALERIJA SLIKA

Pregled cijele foto galerije možete vidjeti ovdje.

UPOZNAJTE NAŠ TIM

...naši treneri...

Mihael Močković, glavni trener

Mihael Močković, glavni trener

091 611 2261

Antonio Čajo

Antonio Čajo

091 510 2152


Patricia Čorić

Patricia Čorić

091 129 4818

Juraj Kovačić

Juraj Kovačić

099 324 0882

Ana Dukarić

Ana Dukarić

091 952 4318


Dominik Kovač

Dominik Kovač

091 767 5974

Diana Trišler

Diana Trišler

091 320 9868

NAŠ NAPREDAK

Kroz našu vremensku liniju postojanja zaslužili smo i stvorili:

23

TRENERA

820

USPJEŠNIH PLIVAČA

12060

POLAZNIKA

520

NAGRADA

Zašto plivanje?

"djeca koja se u najranijem uzrastu bave plivanjem, savladavaju različite vještine ranije od ostale djece, a mnoge od njih su veoma važne i pomažu djeci u formalnom obrazovanju tijekom školovanja. Dječje intenzivno kretanje u vodi potiče pravilan rast kostiju i njihovo dobro oblikovanje, a doprinosi i razvoju kompletnog mišićnog sistema u čemu medicinska znanstvena zajednica vidi najbolju osnovu za pravilno držanje tijela. Razlika između temperature tijela i temperature vode dovodi do uspostavljanja termoregulacije, što redovnim plivanjem dovodi do jačanja imuniteta."

prof. Robyn Jorgensen

Do idućeg natjecanja

RASPORED DOGAĐANJA I NATJECANJA

Ovdje možete pregledati sva događanja kroz godinu.

PK ŽIto
  
:

KALENDARSKI PREGLED PRIJAVA SUCI PK OSIJEK

NAŠI SPONZORI

os-grb.jpgosijek.gifzito.gif